0
Twój koszyk jest pusty

Dodaj coś do mnie aby mnie uszczęśliwić :)

Kup teraz

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Informacje o produkcie

Gwarancja

  • W jaki sposób produkt jest zwracany na gwarancji?

    W przypadku otrzymania wadliwego produktu i/lub wykrycia nieprawidłowości w okresie gwarancyjnym, należy złożyć wniosek do „Pranamat Sales & Marketing” na adres: [email protected], opisując wady i dołączając kilka obrazujących je zdjęć. W przypadku dalszych działań nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.

  • Gdzie znajdę instrukcję użytkowania Pranamat ECO?

    Szczegółowe instrukcje znajdują się w pudełku z produktem Pranamat ECO.

  • Ile trwa gwarancja?

    Nasze produkty objęte są 5-letnią gwarancją, ponieważ jesteśmy pewni ich wyjątkowej jakości.

  • Jak zwrócić towar na gwarancji?

    Produkt w dobrym stanie można zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, pod warunkiem, że zachowane jest oryginalne opakowanie produktu oraz dokumenty dostawy i płatności. Koszty wysyłki produktu i wysyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu wadliwego produktu, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, zgodnie z ceną podaną w zamówieniu. Koszty poniesione przez klienta związane z odesłaniem towaru o nieodpowiedniej jakości są zwracane, jeżeli istnieje potwierdzenie pokwitowania wydatków klienta i jego pisemny wniosek o zwrot poniesionych kosztów, przesłany na adres [email protected] Zwrot środków odbywa się w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki wraz ze zwrotem do magazynu.

Użytkowanie i konswerwacja

  • Czy dzieci mogą korzystać z Pranamat ECO?

    Dzieci w wieku od 6 lat mogą stosować Pranamat ECO 10-15 minut dziennie i muszą znajdować się pod opieką dorosłych. Korzystanie z maty dzieci przed ukończeniem 6 roku życia powinno być skonsultowane z pediatrą.

  • Czy istnieje maksymalny czas leżenia na macie?

    Podczas gdy 15-40 minut na sesję jest standardem, nie ma przeciwwskazań, aby leżeć dłużej. Często zdarza się, że ludzie zasypiają podczas masażu, jest to całkowicie bezpieczne.

  • Czy Pranamat ECO może być stosowany do innych części ciała?

    Pranamat ECO przeznaczony jest do masażu pleców, szyi, ramion, ud, stóp i dłoni. Może jednak również służyć do masażu innych części ciała. Nie zaleca się stosowania maty terapeutycznej do masowania twarzy, klatki piersiowej i wewnętrznej powierzchni ud.

  • Czy mogę korzystać z Pranamat ECO podczas ciąży?

    Niestety, w czasie ciąży każdy masaż jest przeciwwskazany, z wyjątkiem specjalnych dla kobiet w ciąży (w rzeczywistości jest to głaskanie). Dlatego lepiej poczekać, aż dziecko przyjdzie na świat, a następnie już korzystać z maty bez ograniczeń - będzie doskonałym asystentem zarówno do przywracania formy, jak i do niwelowania bólu pleców, a także do szybkiego zdobywania sił.

  • Czy korzystanie z maty Pranamat ECO jest bolesne?

    Jest to kwestia indywidualna. Niektórzy ludzie odczuwają przyjemne mrowienie i gorąco podczas używania maty po raz pierwszy, większość użytkowników potrzebuje jednak od 3 do 7 dni, aby się przyzwyczaić. Zalecamy, aby rozpocząć masaż od krótkich sesji, aby zachować komfort użytkowania maty (1 lub 2 minuty za pierwszym razem będzie optymalnym czasem użytkowania). Jeśli masz bardzo wrażliwą skórę i odczuwasz pewien dyskomfort związany z kontaktem z elementami akupresury, na początku stosuj Pranamat ECO nosząc cienką bawełnianą odzież.

  • W jaki sposób działa mata terapeutyczna Pranamat ECO?

    Możesz zapoznać się z zaleceniami i działaniem maty tutaj.

  • Jak dbać o Pranamat ECO?

    Usuń wkład kokosowy i umyj zewnętrzny lniany pokrowiec w zimnej wodzie, używając miękkiej szczoteczki i naturalnych detergentów do czyszczenia kwiatów lotosu. Maty nie wolno prać w pralce ani suszyć w suszarce!

  • Mam bardzo wrażliwą skórę. Czy mogę skorzystać z Pranamat ECO?

    Jeśli masz bardzo wrażliwą skórę i odczuwasz pewien dyskomfort związany z kontaktem z elementami masującymi, używaj Pranamat ECO nosząc cienkie bawełniane ubranie.

  • Czy inne osoby mogą korzystać z Pranamat ECO?

    Pranamat ECO jest przeznaczony do indywidualnego użytku (podobnie jak np. grzebień lub szczoteczka do zębów), dlatego nie zalecamy dzielenia się nim z innymi osobami ze względu na higienę osobistą. Jeśli pożyczasz komuś swoją matę akupresurową, po użyciu maty użyj specjalnych środków dezynfekujących.

Płatność, dostawa i zwrot

  • Czy akceptujecie zwroty?

    Produkt w dobrym stanie można zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, o ile zostanie on zwrócony w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnym paragonem. Jeśli otrzymasz wadliwy produkt lub zauważysz jakiekolwiek anomalie w trakcie okresu objętego gwarancją, prosimy o przesłanie do nas e-maila na adres [email protected], opisanie wady i dołączenie jej wyraźnej i widocznej fotografii. W przypadku dalszych wątpliwości także prosimy o kontakt.

  • Kto pokryje koszta związane ze zwrotem przesyłki?

    Koszty poniesione przez użytkownika związane z odesłaniem towaru o nieodpowiedniej jakości są zwracane, jeżeli istnieje potwierdzenie pokwitowania wydatków i pisemny wniosek klienta o zwrot poniesionych kosztów, przesłany na adres [email protected]

  • Czy dane mojej karty są chronione?

    Wszystkie dane wprowadzone do platformy płatniczej centrum przetwarzania są w pełni chronione. Otrzymujemy tylko informację o ukończonej płatności.

  • Jak otrzymam potwierdzenie płatności?

    Otrzymasz wiadomość o autoryzacji płatności na adres e-mail, podany na platformie płatności. Po zakończeniu płatności nastąpi przekierowanie do naszej witryny. Wysłanie informacji o Twojej płatności może zająć kilka minut.

  • Jakie są metody płatności?

    W przypadku płatności akceptowane są karty Visa, MasterCard, American Express, Discover i płatność przez PayPal. Aby częściowo lub całkowicie anulować płatne zamówienie, możesz poprosić o zwrot kwoty, pisząc na adres e-mail [email protected]

  • Ile kosztuje dostawa?

    Szczegółowe informacje o kosztach dostawy i warunkach będą dostępne podczas realizacji zamówienia i zostaną dołączone do potwierdzenia otrzymania zamówienia wysłanego do Ciebie e-mailem.

  • Jakie są przyczyny błędu płatności?

    Wyróżniamy kilka najbardziej powszechnych powodów, dla których transakcja zostaje odrzucana, zarówno podczas płatności kartą jak i przez PayPal.

    1. Płatność kartą, której typu nie obsługujemy. Współpracujemy z kartami typu Visa i Mastercard. Jeżeli posiadasz Maestro, Diners Cub lub American Express - aby dokończyć transakcję zarejestruj się w systemie PayPal.

    2. Niewystarczająca ilość środków na koncie - przeoczenia zdarzają się nawet najlepszym. Sprawdź, czy masz odpowiednią ilość pieniędzy na koncie.

    3. Limity na płatność kartą nałożone przez bank - niektóre banki mają ustawioną domyślną kwotę, którą możesz wydać na płatności online. Zdarza się, że jest ona niższa niż planowany zakup. W celu sprawdzenia i/lub zmiany limitów zaloguj się do swojej bankowości online lub zadzwoń na infolinię swojego banku (numer zazwyczaj jest podany na karcie płatniczej, z której próbujesz dokonać zakupu); możesz również odwiedzić placówkę swojego banku w celu wyjaśnienia sytuacji z limitami.

    4. Dokonujesz zakupu w sklepie online, którego siedziba jest na Łotwie - bardzo często zdarza się, że banki domyślnie ustawiają listę krajów, z których towary możesz zakupić bez problemu (zazwyczaj są to kraje takie jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Chiny) - w przypadku Łotwy - to Ty musisz powiadomić swój bank o planowanym zakupie, aby mogli Ci “podłączyć” Łotwę do płatności kartą. Wystarczy telefon do banku, który załatwi sprawę w 5 minut.

  • W jaki sposób pieniądze zostaną mi zwrócone?

    Zwrot pieniędzy następuje po dziesięciu dniach roboczych od otrzymania paczki zwróconej do sklepu. Zwrotem objęta jest jedynie cena produktu. Koszt wysyłki i zwrotu paczki nie zostają zwrócone.W przypadku zwrotu wadliwego produktu, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, zgodnie z ceną zamówienia. Koszty zwrotu wadliwego produktu opłaconego przez klienta są zwracane, jeśli istnieje dowód potwierdzający jego opłatę i pisemny wniosek o zwrot kosztów wysłany na adres e-mail [email protected]